فرهنگ و هنر گیلان
در این وبلاگ مسایل جنگ نرم و همچنین مسایل فرهنگی، سیاسی و... گیلان ارائه می شود.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 7236
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



بسمه تعالي

معيارهاي انتخاب نماينده و مدير شايسته

حضرت امام خميني (ره) رهبركبير انقلاب اسلامي ايران و جهان فرمودند:

"در تقدم ملاكها هيچ چيز ارزش و ملاكي مهمتر از تقوي و جهاد در راه خدا نيست و همين تقدم ارزش و الهي بايد معيار انتخاب و امتياز دادن به افراد و استفاده از امكانات و تصدي مسئوليت ها و اداره كشور و بلاخره جايگزين همه سنت ها و امتيازات غلط مادي و نفساني شود. چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح و چه امروز و چه فردا كه خدا اين امتياز را به آنان عنايت فرموده است و صرف امتياز لفظي و عرفي كفايت نمي كند كه بايد هم در متن قوانين و مقررات و هم در متن عمل و عقيده و روش و منش جامعه پياده شود."

رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي :

  "ما بايد اين راه را طي كنيم. ما بايد همت كنيم. ما بايد مناسبات غلطي كه موجب عقب ماندگي ملت ها و از جمله ملت ما شده است، عوض كنيم و تغيير دهيم. ما بايد عقب ماندگي هاي گذشته را جبران كنيم همه اينها نياز دارد به همت؛ نياز دارد به عزم، نياز دارد به اميد... ."

انتظارات مردم، نخبگان علمی، مذهبی و سیاسی از نامزدها و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با عنايت به آرمانهاي حضرت امام (ره) و رهنمودهاي گهربارحضرت امام خامنه اي:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:معيارها , انتخاب نماينده , مدير شايسته, توسط محمدزاده

نقش روابط عمومی و تبلیغات در انتخابات  

 ( قسمت دوم )

تهیه کننده : ای.   غلامی.    13/1/1391


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, توسط محمدزاده

بسمه تعالی

نقش روابط عمومي و تبلیغات در انتخابات

مقوله نقش روابط عمومي در انتخابات مرا وا داشت تا مقالات و نظريه هاي مربوط به روابط عمومي در انتخابات را دنبال نمايم. و با توجه به مشاهدات عيني انتخابات مجلس شوراي اسلامي در 12 اسفند90 و در ادامه آن انتخابات مرحله دوم مجلس در 15 اردیبهشت، انواع روابط عمومي و تبليغات نامزدهاي انتخاباتي را مشاهده و مورد تجزيه و تحليل قرار دادم.

لذا ابتدا مشاهدات و خود را از نحوه ارتباط و روابط عمومي و تبليغات نامزدهاي انتخاباتي متفاوتي را مورد بررسي قرار داده و سپس روابط عمومي و تبليغات سالم، منطبق بر واقعيات و علمي را مطرح و بررسي مي نمايم.   

(قسمت اول)


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, توسط محمدزاده

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, توسط محمدزاده

اخلاق در روابط عمومی

 اصول اخلاقی در روابط عمومی 

   مدیران و شاغلان در روابط عمومی در هر جامعه ای علاوه بر رعایت ضوابط و معیارهای اداری و دیوان سالارانه به مجموعه ای از رهنمودها و معیارهای اخلاقی و ارزشی نیاز دارند تا بتوانند آنان را در اقدامات و فعالیت ها و تصمیم گیری هایشان یاری رسانند. به این معیارهای اخلاقی و ارزشی اصول اخلاقی حرفه روابط عمومی می گویند.

تهیه کننده : ا. غ.  نوروز سال 1391



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 فروردين 1391برچسب:اخلاق در روابط عمومی, توسط محمدزاده
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :